Back to Top

Zakelijke telefoonabonnementen Youfone

Zakelijk een mobiel Youfone telefoonabonnement afsluiten is mogelijk als je ondernemer bent, en je over een KvK registratie beschikt. Je kunt per bestelling maximaal 8 zakelijke mobiele abonnementen afsluiten, voor jezelf, medewerkers en zakelijke contacten.

Youfone is alleen actief met abonnementen zonder toestel. Ben je op zoek naar een zakelijk telefoonabonnement met toestel? Kijk dan bij één van de andere providers. Youfone geeft je de mogelijkheid om te kiezen uit zakelijke Sim Only’s met een looptijd van 2 jaar, 1 jaar of 1 maand.

Via het logo hieronder kun je doorklikken naar de zakelijke website van Youfone, of lees de informatieve tekst daaronder.

>Ga naar de zakelijke website van Youfone

Youfone Sim Only abonnementen

Zoals gezegd is Youfone enkel actief op de Sim Only markt. Kies je voor Youfone, dan maak je gebruik van het betrouwbare mobiele netwerk van KPN. Youfone heeft namelijk zelf geen eigen netwerk van gsm masten, deze provider is een zogenaamde ‘virtuele provider’.

De hoeveelheid data en de hoeveelheid belminuten kies je bij Youfone los van elkaar. Er zijn de volgende mogelijkheden voor wat betreft de hoeveelheid data: geen data, 1GB, 3GB, 6GB of 10GB. Voor de hoeveelheid sms’jes en belminuten heb je de keuze uit onbeperkt of 300 min / sms. De goedkoopste samenstelling (geen data en 300 belminuten) kost 5 euro per maand en 10GB data en onbeperkt data komt neer op een maandbedrag van 18 euro.

>Bekijk de zakelijke abonnementen zonder toestel van Youfone

Een belplafond instellen

Wil je geen onverwachte hoge kosten hebben? Stel dan een belplafond in om hoge buitenbundelkosten te voorkomen. Dat kan via ‘MyYoufone’.

Je bepaalt zelf het bedrag (vanaf 10,- euro, exclusief de kosten van je belbundel). Na activatie gaat het belplafond de volgende maand in, op de eerste dag van die nieuwe maand.

Een dataplafond instellen

Activeer eenvoudig een dataplafond in je account op ‘MyYoufone’, om onverwachte extra kosten te voorkomen. Je internetverbinding wordt automatisch geblokkeerd als de volledige databundel is verbruikt. Extra kosten worden dan voorkomen. Uiteraard kun je altijd extra data bijkopen voor de rest van de maand. Let op, het dataplafond is alleen geldig in de EU. Bij een verbruik van 80% van je databundel stuurt Youfone je een waarschuwing per sms en e-mail. Je weet dan dat je data op dreigt te raken.

Verlengen of overstappen

Je kunt bij Youfone zowel verlengen als overstappen. Zit je al bij Youfone, met een (zakelijk) mobiel abonnement, dan is verlengen bijna altijd gunstiger dan blijven zitten in het huidige contract. Net als andere providers verbetert Youfone met enige regelmaat haar bundels. Je kunt dan meer data / belminuten krijgen voor hetzelfde bedrag, of zelfs voor minder. Overstappen naar Youfone is ook altijd mogelijk, ongeacht of je nu in een Sim Only of toestelabonnement zit. Overstappen van een andere provider naar Youfone kan zodra de einddatum van je huidige contract is bereikt. Wel kun je de overstap vaak al vanaf 3 tot 4 maanden voor het einde van je contract in orde maken. Nummerbehoud is bij Youfone mogelijk, en bovendien gratis. Ook een nieuw 06 nummer is mogelijk. De keuze voor een nieuw 06 nummer of behoud van je huidige mobiele nummer maak je in het bestelproces op de website van Youfone.

>Ga naar de zakelijke website van Youfone