Back to Top

Zakelijk je mobiele telefoonabonnement verlengen

Verleng nu zakelijk je mobiele abonnement (met of zonder telefoon). Dit is mogelijk voor een periode van 2 jaar, 1 jaar en/of 1 maand, afhankelijk van de provider waar je nu klant bent. Een provider geeft je als ondernemer eigenlijk altijd de mogelijkheid om te verlengen. Dit is ook logisch, want de provider is er dan van verzekert dat je langer klant blijft.

Bij dezelfde provider verlengen in een nieuw telefoonabonnement is vaak gunstiger dan blijven zitten in je huidige telefoonabonnement na de einddatum van je contract. Providers verbeteren namelijk van tijd tot tijd hun bundels.

Wil je weten wat de condities zijn om je zakelijke telefoonabonnement(en) te verlengen? Kijk dan op de website van de provider waar je nu klant bent.

Vodafone

Je telefooncontract(en) verlengen is bij Vodafone erg eenvoudig. Je kunt via Vodafone Business verlengen in een nieuw abonnement met telefoon, maar ook in een Sim Only abonnement (zonder een nieuw toestel). Wil je meerdere zakelijke abonnementen verlengen en/of verlengingen in combinatie met nieuwe zakelijke telefoonabonnementen, dan is dit ook mogelijk. Bij Vodafone kun je als ondernemer tot 50 abonnementen voor zakelijk gebruik in één bestelling combineren. Handig dus als je een wat groter bedrijf hebt en je de mobiele aansluitingen voor meerdere of zelfs veel medewerkers wil regelen.

>Verleng je zakelijke abonnement(en) bij Vodafone

T-Mobile

Bij T-Mobile kun je eenvoudig checken of je je zakelijke abonnement kunt verlengen, door je mobiele nummer in te voegen op het verleng gedeelte van de zakelijke website. Je kunt al vanaf 6 maanden voor het aflopen van je huidige abonnement verlengen, in een nieuw contract. Verlengen is ook bij T-Mobile mogelijk met en zonder toestel. De provider heeft diverse bundels beschikbaar (tegen verschillende maandbedragen), die allemaal komen met onbeperkt bellen. Onbeperkt Internet behoort ook tot de mogelijkheden.

>Verleng je zakelijke abonnement(en) bij T-Mobile

KPN

Op de zakelijke website van KPN kun je eenvoudig bekijken of je (al) kunt verlengen. Verlengen is mogelijk in een nieuw telefoonabonnement zonder toestel, of juist met toestel. De looptijden waaruit je kunt kiezen zijn 1 jaar en 2 jaar voor toestelabonnementen en 1 jaar, 2 jaar en 1 maand voor contracten zonder toestel. Wil je verlengen bij KPN dan kun je desgewenst meerdere zakelijke abonnementen verlengen, of verleningen combineren met nieuwe zakelijke telefoonabonnementen (zonder of met toestel).

>Verleng je zakelijke abonnement(en) bij KPN

Hollandsnieuwe

Je kunt bij Hollandsnieuwe verlengen door in te loggen op de site van deze provider. Ook Hollandsnieuwe geeft je de mogelijkheid om je zakelijke telefoon abonnement te verlengen met toestel of zonder toestel. Bij deze provider kunt je slechts een abonnement bestellen per order, dit geldt ook voor een abonnement dat je verlengd. Je kunt bij Hollandsnieuwe verlengen vanaf 4 maanden voor de einddatum.

>Verleng je zakelijke abonnement(en) bij Hollandsnieuwe

Tele2

Wil je als ondernemer verlengen bij Tele2 dan wordt je doorverwezen naar de website van T-Mobile. De zakelijke mobiele diensten heeft Tele2 namelijk overgedragen aan T-Mobile, enige tijd nadat deze bedrijven zijn samengegaan (begin 2019). Je kunt contract(en) voortzetten bij T-Mobile kan met uiteenlopende bundels, en tegen verschillende looptijden.

>Verleng je zakelijke Tele2 abonnement(en) bij T-Mobile 

Youfone 

Verlengen kan bij Youfone uitsluitend in een abonnement zonder toestel, aangezien deze provider geen abonnementen met toestel aanbiedt. Vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige zakelijke contract mag je verlengen. Je kunt kiezen voor een andere contractduur of een ander soort abonnement. Verlengen is meestal voordeliger dan je huidige zakelijke Youfone telefoonabonnement(en) voortzetten.

>Verleng je zakelijke abonnement(en) bij Youfone

Robin Mobile

Op de Robin Mobile website wordt niet specifiek gesproken over verlenging van abonnementen. Ergens is dat ook logisch, want deze provider biedt uitsluitend flexibele telefoonabonnementen aan die je maandelijks kunt opzeggen. Verlengen bij Robin Mobile is dus niet nodig. Wel kun je je zakelijke abonnement of abonnementen natuurlijk omzetten naar een andere vorm, met een hogere Internetsnelheid.

>Bekijk de zakelijke abonnementsvormen bij Robin Mobile